Team


Skriver ofte at jeg har vrt p Team, men tenker ikke over at dere som leser kanskje ikke vet hva det er? Det er et treningssenter som ligger ganske nerme der jeg bor. Det er ikke et veldig stort og veldig moderne treningssenter, men akkurat passe for megi hvert fall. I tillegg til at det ligger nerme er det ogs veldig billig trene der. For meg koster det 300 kr i mneden og jeg kan nr som hels stoppe medlemskapet.





Men for at man skal fnoe ut av treninga m man like det man gjr der. Jeg syntes det er utrolig kjedelig trene p apparater, s da fler jeg at jeg fr veldig lite ut av treninga. Hvis jeg tar timer deriomot, fr jeg mye ut av treninga. Da blir jeg mer pusha for jeg vil jo ikke vre den drligste og lateste, s da er det enklere presse seg selv.

Her kommer en oversikt over hvilketimer som er p Team og hvem som passer til den og den timen. Jeg tror de har de fleste av disse timene p andre treningssentre ogs.

Body Step Dette er en time som forbedrer kondisjon ogkoordinasjon. Jeg har vrt p det en gang for veldig lenge siden, men jeg merka fort at det ikke var noe for meg, siden jeg fikk s vondt i knrna av g opp og ned p den steppen. Men det var enbra time man fikk veldig mye ut av, s den anbefales veldig til de som ikke sliter med kneskader og som vil ha finere rumpe og lr og de som vil ha bedre kondisjon. Jeg kan love dere at dere ikke kommer uslitne ut av den timen. Da har dere i hvertfall ikke gitt nok! Lengde: 1 time




MRR er en time man egentlig bare tilbringer p gulvet. Det er en styrke time som legger vekt p mage, rumpe og rygg. Man kjenner det godt i lra ogs. Denne timen passer kombinere med andre timer, ettersom det bare er styrke, ikke noe kondisjon. Den passer egentlig til alle. Denne timen ligger p topp 3 lista mi! hehe. Lengde: 25 minutter.




Body Pump er en time jeg aldri har prvd fr. Tror kanskje det er seksten rs aldersgrense fordi det er en time der man bruker vekter, eller tar jeg helt feil n?Siden jeg ikke har prvd kan jeg heller ikke si noe om den. Har lyst til prve, men tr liksom ikke fordi jeg har ikke peiling p hvor tunge snne vekt-greier jeg skal ha p! Men enting er sikkert: Body Pump gir raske resultater!Lengde: 1 time.




Body Vive er en utrolig kjedelig time! I hvertfall for meg, og sikker alle andre p min alder. Syntes ogs jeg fikk utrolig lite ut av den. Den passer for voksne damer som ikke er s veldig godt trent. Jeg var p det for lenge siden, men gadd bare vre der halve timen, s jeg har ikke s mye mer si om den.Lengde: 1 time


Body Jam er ogs en time som er p topp 3 lista mi! Dette er dessidert den morsomste timen. Hele timen er dansing, men man blir allikavel sliten. Fler ikke jeg fr s sinnsykt mye ut av det, men det er i hvertfall en utrolig morsom mte trene p. Merker at jeg har blitt veldig mye bedre til danse etter at jeg begynte p jam. Denne anbefales til alle, bde gutter og jenter i alle aldre. Det er jo flest jenter som drar p det, men idag var det faktisk en gutt der!Det kan kanskje vre litt vanskelig i starten men det tar ikke lang tid fr du lrer deg trinnene og blir kjempe god. Bare ikke gi opp med en gang!. Lengde: 1 time


Body Balance er en time som er veldig bra for ryggen. Den passer ogs bde gutter og jenter i alle aldre. Etter at jeg begynte med body balance har jeg ftt veldig mye bedre balanse ogs har jeg blitt veldig mye mykere. Det er en time som gr gjennom alle muskelgruppene, uten at man tenker over at det er s sinnsykt slitsom. Det kan vre litt vondt og vanskelig i starten, men etter noen ganger vil du merke at du allerede klarer det veldig mye bedre. Det programmet som kjrer n, syntes jeg er litt for vanskelig sn for tiden gr jeg ikke p det, men har gtt p det nesten hver fredag siden sommeren! Det sies ogs at body balance kan f deg til spise bedre,ogs minsker detstress. Fler ikke at jeg fr s veldig mye ut av det, men tror egentlig man gjr det litt uten vite det.Lengde: 1 time


Corebar har jeg aldri vrt p fr, men har utrolig lyst til prve. Har bare aldri tatt meg tid, men skal prve f med meg Marthe til fredag. Dette er en time som ker kondisjonen og forbedrer styrke. De som kommer ut fra den timen ser i hvertfall ganske slitne ut, s tror man fr ganske mye ut av det. Ogs bruker de en form for stang. Ikke snn stang som gr fra taket og ned, men snn de brer eller no? Hvis jeg fr prvd det til fredag skal jeg love dere at jeg kan skrive litt mer om det da! Lengde: 1 time


Body Attack er den siste timen p topp 3-lista mi! Den er utrolig slitsom og jeg fler jeg fr s utrolig mye ut av den. Jeg fler jeg fr trent alle nesten alle muskler i kroppen + at jeg fr mye bedre kondisjon. Det er en time med mye hopping og lping og ting man fr hy puls av, ogs er det to styrke pauser, en med magetrening og en med armtrening. I arm ''pausen'' tar man faktisk til sammen 104 push-ups! Det er veldig enkle trinn s man trenger ikke vre god i danse eller no for delta p denne timen. Passer egentlig for alle denne timen ogs, men jeg kjenner det litt for godt i knrna noen ganger, s det er veldig viktig med ordentlige sko. Lengde: 1 time


Body Combat er ogs en veldig morsom time, men det som er negativt med denne er at det er s utrolig mange som er p den. P body combat er det mye sparking og boksing s man trenger ganske god plass rundt seg, men n s mange er der blir det ganske trangt og det blir vanskelig se trinnene/slagene. Men det er en utrolig morsom og bra time og anbefales til alle. Det er en time man fr mye ut av og blir veldig sliten. I hvertfall hvis du gir alt. Det er mye hopping og bevegelse og det liker jeg. Denne timen passer de som liker sparke og sl i lufta og vre litt tffe. Lengde: 1 time


RPM (sykling)er en time jeg heller aldri har turt prve. Da jeg fikk sltters kunne jeg jo ikke lpe s dasykla jeg veldig mye og det syntes jeg var utrolig slitsomt og kjedelig, s derfor har jeg ikke turt dra p RPM i redsel for svime av av slitsomhet eller no. neida, s ille er det ikke, men har liksom vrt litt redd for at jeg skal bli helt ekstremt sliten og ikke trre gi meg. Men man kan jo egentlig bestemme niv helt selv, s n har jeg og Marthe bestemt oss for at vi SKAL prve RPM sammen snart! S det blir jo spennede se om vi overlever det. Men kan i hvertfall skrive et lite innlegg om hvordan det er da, for n vet jeg ikke noe annet enn at man blir sliten akkurat som av alle de andre timene utenom vive.


Dette ble et utrolig langt innlegg, men fr hpe det var til hjelp for noen av dere i hvert fall! Jeg er ikke helt sikker p om alt dette egentlig er riktig, men det er i hvertfall slik jeg fler det.
Og husk at det er alltid mye koseligere trene med en venn!

Var dette til noe hjelp for deg?
Har jeg skrevet noe som er her feil?

3 kommentarer

marthe ♥

06.jan.2010 kl.22:34

S st blogg du har! designet ditt var kjempefint :)

kunne du vrt s snill og kommentere bloggen min, jeg ville blitt kjempe gla for det. :)

Nina Helen :)

07.jan.2010 kl.15:09

Bodypump er kjempemorsomt, men alikevel krevende :)

Gikk p bodypump tre ganger iuken, den lille tiden jeg trente p team. haha!

Hvor tunge vekter man skal ha er opp til en selv. det kan vre alt fra 2kg til 50 tror jeg. :)

dere burde prve!

martheogingvild

07.jan.2010 kl.16:03

Tusen takk Nina! Men hvordan vet vi hvor tunge vekter vi skal ha? Er det ikke litt flaut mtte bytte vekter midt i timen? =D hehe

Skriv en ny kommentar

martheogingvild

martheogingvild

15, Sandefjord

Vi er to skrell fra sandefjord, (ogs kalt Marthe og Ingvild) vi er begge 15 r ;) du vet hva du skal gjre hvis du lurer p noe? mail: martymartinsen@hotmail.com (Marthe) eller ingvild.skj@hotmail.com (ingvild) ingviild13 og maaarthe13 @ nettby

Kategorier

Arkiv

hits